6 februari, 2019

Jonas Cunningham ny Corporate Development Director

Tillträdde positionen som Corporate Development Director 7 januari 2019

Jonas Cunningham har utsetts till ny Corporate Development Director för Duroc AB och kommer att ha fokus på M&A-aktiviteter. Jonas har en kandidatexamen i nationalekonomi från Durham University samt en MBA från City University (London). Han har tidigare arbetat inom internationella konsultföretag baserade i Storbritannien och Sverige och har många års erfarenhet inom transaktioner, turnarounds och omstrukturering. Jonas kommer närmast från Boston Consulting Group i Stockholm.

Jonas Cunningham

Jonas Cunningham, Corporate Development Director, 0709 38 82 84

Duroc-koncernen förvärvar, förvaltar och utvecklar industri- och handelsföretag. Med djup kunskap om teknik och marknad siktar koncernens företag på en ledande position i sina respektive branscher. Som ägare bidrar Duroc aktivt till utvecklingen. Koncernen omsätter ca 2 700 Mkr och har ca 800 medarbetare. Duroc är noterat på Nasdaq Stockholm